Sådär ja, mindre än tolv timmar kvar till 2015. Jag har väl redan, tror jag, upplyst er om min gubbgriniga iställning till MÅL. Det blir inga mål inför 2015 inte. Jag har ett utkast med intentioner inför kommande kalenderår, för det är ju inte alls samma sak. Nä, men det är det faktiskt inte, önskningar/intentioner/salkapas/kalla det vad du vill är ju inte sådär störande mätbara och så vidare, bara som härliga förväntningar och ett sätt att fokusera sig på det roliga och härliga.
 
Jaja.
 
Ooops, nu måste jag dra alldeles strax.
 
Hur som helst, förra året hade jag som ett slags nyårslöfte faktiskt, och det var att antingen ta bort min facebookprofil eller bli mer aktiv. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om resultatet av det. Kanske att jag ändå var mer aktiv än 2013? Jag tänker i alla fall inte ta bort mig, så gör bara... andra människor, men jag vet inte riktigt vad jag ska dela heller.
 
Bloggandet var mindre aktivit än någonsin också, men jag blev jäkligt kär i Instagram. Jag postar väl ganska ofta, lagom ofta. Jo.
 
Jaja, nu väntar vänner och hästar, mjaoo!

Kommentera

Publiceras ej