Avbildat med hjälp av iPaddens "kamera". Utsikt från mitt rum.
 
Det har varit en fantastisk dag! Det började med att en tjänstledig kollega skulle åka med samma tåg som undertecknad. Jätteskoj med sällskap och roligt prat. Jag har fantastiska kollegor!
 
Resan från Hallsberg var trevlig fram till Skövde då min tidigare tomma vagn fylldes av supande overallstudenter som lyssnade på Magnus Uggla och skröt om vem som varit full i flest antal dagar. Obs, det här är alltså högskole/universitetsmänniskor. Kul. Jag trivdes inte med den studentikosa kulturen (sexism, spritromantik, elitism ) när jag studerade, och nu tål jag den inte alls.
 
Åh, det är så svårt att skriva på min läsplatta. :(
 
Jag blev i alla fall superglad när jag efter att ha letat runt och åkt hiss upp och ner till slut insåg att mitt hotellrum inte alls fanns på plan 2 utan plan 22. Åh, utsikten! Tack snälla rumsfördelare på Gothia Towers! Vidare så hade Yoga Games bytt plats sedan sist vilket betyder att jag kan gå dit inomhus eftersom hotellobbyn sitter ihop med mässlokalen. Sån flyt!
 
Eftermiddagen tillbringade jag i Haga och jäklars, jag har faktiskt köpt en massa saker! Jag hittade en underbar affär, Curry House, med massor av kryddor, te och kaffe. Så bra, gå dit! Och så åt jag på En deli Haga också, ät där!
 
Nu ska jag dricka te, måla mina naglar i färgen Green Groupie och till på min göteborgsutsikt. Peace!

Kommentera

Publiceras ej