Jag vet inte varifrån frågorna kommer, de har legat i utkastmappen i en evighet.

 

Det här tycker jag att jag är bra på:

Jag är bra på att vara optimist. Jag är även bra på att se saker ur olika perspektiv, att vara engagerad och att se humor i det mesta. Utmärkta egenskaper tycker jag, men naturligvis är det också dessa egenskaper som inverteras och slår tillbaka på mig när jag inte är på topp.

 

Så skulle jag spendera tio miljoner:

CSN-lån, hus, spara, välgörenhet/hållbarhetsprojekt.

 

När jag drömmer handlar det oftast om:

Helt blandat skulle jag säga men tack och lov sällan mardrömmar. Liksom alla lokförare händer det att jag kör tåg som plötsligt inte har någon broms eller att jag kör på folk, bilar och liknande. Ganska ofta faller jag ner från branta berg också, och det är väl en klassisker. Jag har för mig att det betyder att jag är rädd för att tappa kontrollen. men det stämmer inget vidare tycker jag.

 

Jag tänder på: 

Ja, det är nog som med drömmarna, inget specifikt. Typ människor med passioner, drömmar och energi. Fast med energi menar jag något slags inre. lugn energi. Finner det icke särskilt attraktivt med människor som är "framåt" utan snarare föredrar jag folk som håller käften, är intelligenta och tänker efter.

 

Nu lyssnar jag helst på:

Dödsmetall, alltid. Annars allt. Eller näe, men punk, oi, ska, hårdrock, svensk hiphop, all slags metal, rock och så vidare.

 

Det bästa med mitt liv hittills:

Att det blir som jag har tänkt och att jag har fått vara frisk! Jag har inget jag är missnöjd med. Lyckan!

Kommentera

Publiceras ej