Alltså jag vet inte varför jag började numrera inläggen. Det var väl någon tanke om att jag skulle skriva sju i rad, ett varje dag i en vecka. Ha, det sprack ju redan andra dagen.
 
Nu bestämde jag mig för att jag ska skriva hundra blogginlägg på hundra dagar. Ha!
 
Jag tror att jag eventuellt har sett ett sånt projekt någonstans någon gång. Och nej, jag har inte blandat ihop det med 100 träningspass innan midsommar. Jag har lyckligtvis bara sett en i mitt facebook-flöde som håller på med det för övrigt och just den personens uppdateringar har jag faktiskt ingenting emot eftersom de känns uppriktiga.
 
Åter till 100 blogginlägg på 100 dagar. Min regel får bli att om jag missar någon dag är det okej men då måste jag bjussa igen med fler inlägg en annan dag. Tidsinställt är godkänt också.
 
Undrar varför såna här grejer kallas utmaningar? Jag tycker att det ofta är mycket missvisande. Jaja, jag veeet att jag är envis med att hänga upp mig på ord ibland, men vafan.
 

Kommentera

Publiceras ej