Åh, kära nån vad helgen gick fort och var intensiv. Direkt efter jobbet (som så olägligt började 04:35) hembygdsgårdsfikade vi av en kollega som ska överge oss och börja på SJ, och redan då var jag lite svidig i ögonen och susig i öronen (det vill säga trött), sedan hem och faktiskt lyckades jag ta en liten tupplur och sedan iväg till Bruks för mat på O´learys och där blev vi kvar, ta mig tusan. Det var jätteroligt, så roligt att jag och mitt sällskap var kvar till långt efter midnatt. Alltså hjälp, vem har jag blivit? :)
 
I lördags körde vi grill hos Baron Kött och sedan direkt hem för firande av svåger. Ja, så för den med egenskapen introvert blev det väldigt susigt i öronen efter denna episod á 48 timmar med maxat socialt umgänge. Nädå, när det gäller till exempel Finnen och Jimmy så är det så göttigt att umgås med dem att jag inte alls känner att jag måste hem och ligga i fosterställning sedan. Det gäller bara att välja sitt umgänge noggrant. Vaska guldkornen. Och inte minst: vara så in i helvete tacksam för att jag har lyckats hitta guld.
 
Nu blir det en tidig söndagskväll för i morgon börjar jag 03:50. Zzznark!

Kommentera

Publiceras ej