1. Vad ser du fram emot den här veckan?

Lunch med Styrelsen (vilket alltså betyder kompisar), en massa bra poddar medan jag far fram på järnvägen, några bra löprundor och ett teknikpass i grupp med Syster Löpcoachen på fredag, vårens framfart och god mat.

 

2. Vilken var den senaste bloggen du började läsa?

Åh, jag är så jäkla dåligt på bloggar numera. Och jag saknar det. Det finns ingen som jag riktigt diggar och jag hittar inga nya heller. Det är bara en massa stora fina bilder och allmänt opersonligt överallt och inget skoj.

 

3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?

Ja! Eller det var ju idag det blev godast, palak paneer. I morgon blir det färsk pasta med sås på lite blandade fynd från kylskåpet, champinjoner bland annat. Resten av veckan är det Moggis som får laga. Ser fram emot potatisbullar på torsdag. Jag älskar potatisbullar.

 

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

Det här är en dåligt vecka för att ta mig tid till något jag verkligen vill på grund av massor med jobbtimmar. Eller är det just då det är extra viktigt att tag sig tid jao? Jag får väl yoga några lite längre pass då kanske. Ja.

 

5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?

Bra grejer! För att det mesta är ganska så bra grejer.

 

6. Vad gjorde du igår kväll?

Hängde tvätt och åt pizza från Onlinepizza. Eller ja, från La Stella närmare bestämt.

 

7. Vad åt du till frukost idag? Havregrynsgröt med blåbär samt en massa nötter och frön. Och icke animalisk mjölk. 

 

8. Vilken tid på morgonen vaknar du? Idag 05:17, i morgon 03:28 på onsdag kanske 07:20? Jag jobbar lite olika tider och jag älskar det.

 

9. Hur ser du oftast ut till vardags?

På jobbet är det svarta illasittande byxor som lyckas vara både för trånga och för stora på samma gång samt en vit skjorta med rutor som sitter okej faktiskt. Fast jag har förvisso valt största storleken. Privat har jag mjuka sköna byxor, linnen, munktröjor och sneakers.

Kommentera

Publiceras ej