Listor är skoj tycker jag, både att bygga bloggposter av själv och att läsa andras. Det kommer upp lite festlig kuriosa och rolig fakta som inte skulle dyka upp annars. Jag har plockat listan från Johanna. Jag tycker gott att ni kan kolla in henne och hela Livskicksplatån! Och göra listan, förstås.

 

A – Age: 36.

B – Biggest Fear: Svek. Jo, men faktiskt, att bli lurad, fy tusan. Snälla ljug aldrig för mig!

C – Current Time: 13:11.

D – Drink You Had Last: Kaffe.

E – Easiest Person To Talk To: Ptjaa, inför Morgan kan jag vara liten, rädd och fånig. Fast det är jag ju förstås aldrig ändå. ;) I övrigt: olika vänner för olika behov. Var rädd om guldkornen i ditt liv!

F – Favorite Song: Äh, något med Vader kanske.

G – Grossest Memory: En bra kandidat är en inflammerad hårsäck i ljumsken som jag ignorerade pga att jag var mitt uppe i en flytt. Jag satte plåster över bara så det inte skulle skava så mycket mot mina alldeles för tajta jeans. Dagen efter i duschen tog jag bort plåstret och, pjtaa, jag har aldrig skådat en större mängd illaluktande var. Jag har ett gigantisk ärr ännu fastän det var cirka 15 år sedan.

H – Hometown: Fagersta 4-ever.

I –  In Love With: Klyschigt, men: livet! Och Moggis.

J – Jealous Of: Äh, jag har inte tid att vara avundsjuk, det finns så enormt mycket roliga saker att göra och jag hinner knappt med hälften så avundsjuk, nä, skit det det.

K – Kindest Person You Know: Morgan är snäll. Jag tror vid närmare eftertanke att alla mina närstående är lite snällare och mer omtänksamma än snittet. Det gäller att ta hand om och samla in guldkornen, som sagt!

L – Life Isn’t Complete Without: Skogen.

M – Middle Name: Anna.

N – Number of Siblings: En syrra.

O – One Wish: Vara frisk.

P – Person You Spoke To On The Phone Last: Fagerstas lokaltågklarerare.

Q – Question You’re Always Asked: Något tröttsamt om vad jag äter och inte. Eller saker om yoga, och då svarar jag så tålmodigt och gärna.

R – Reason To Smile: Allt fint här i världen. Naturen, människor, djur, mat.

S – Song You Last Sang: .Körens trall från Dimmu Borgirs självbetitalde låt. Jäkligt bra låt!

T – Time You Woke Up: 03:22.

U – Underwear Color: Svarta bh:ar, färgglada boxertrosor.

V – Vacation Destination: Åh, var som helst, hur kort eller långt som helst! <3

W – Worst Habit: Jag kommer faktiskt inte på någon.

X – X-Rays You’ve Had: Utöver tänderna så har jag röntgat handleden för cirka 27 år sedan.

Y – Your Favorite Food: Indiskt.

Z – Zodiac Sign: Våg.

1 kommentarer

Johanna - Återhämtningsbloggen

02 Sep 2015 21:12

Det ÄR så kul att läsa (och svara på) sådana här listor!! :-D

Svar: Jajamen! :)
Karin

Kommentera

Publiceras ej