En härlig höstvecka till ända. Huruvida det är höst eller inte har jag fått lite olika bud på. Jag tycker att det är höst men somliga menar att det fortfarande är sommar, sensommar. Jag går mest på vad almanackan säger.
 
Såhär ligger det till:
-------------
Mars, april, maj - VÅR
Juni. juli, augusti - SOMMAR
September, oktober, november - HÖST
December, januari, februari - VINTER
 
Japp. Kan hända att det är lite vinter kvar i mars och att vintern börjar redan i november. Jo.
 
Jag har jobbat ganska många timmar den här veckan känns det som. Tidiga turer. Men jag föredrar nog tidiga turer faktiskt. Jag har grejat lite i trådgårdslandet, målat på några tavlor, tränat, umgåtts, varit i skogen, lagat god mat och en massa annat härligt. En riktigt bra vecka
 
Igår bestämde jag mig för att pollensäsongen är slut och stoppade undan allergimedicien. Vi får se vad kroppen säger om det. Jag ska komma ihåg att hämta ut mer medicin innan maj nästa år för då går recepttiden ut.
 
I morgon har jag åkt på vår taxi till Tillberga-tur 03:50, igen. Puh. Den är ju som sagt helt okej med tanke på att jag bara startar upp fordonet på verkstaden, växlar ut och kör hem, men det är ändå lite tungt såhär en söndagkväll när väckarklockan står på 03:20.
 
Ha en fantastisk vecka 37, tack för vecka 36!
 
 

Kommentera

Publiceras ej