Det här med fasadtvätten och tömma balkongen. Det tog mig väl en sisådär fyra timmar att tömma balkongen. Då ingick sånt som att torka möbler, diska ur gamla krukor och liknande, inte bara flytta prylarna. SÅ mycket prylar hade vi inte där ut. Sedan, igår, mötte jag min garagegranne som glatt meddelande att vi inte alls behöver tömma balkongen. Eh, okej. Men som sagt, jag ser det som en nystart. Hm.
 
En anledning till att jag inte kan släppa bloggandet är att jag uppskattar att få babbla på om vad som helst och emellanåt (ofta) sånt som ingen jag känner vill lyssna på. Ja, till exempel yogasnack. Åh, jag önskar att folk ville hänga kvar efter yogapass, och för all del andra träningspass också, och efternacka lite! Hörrni, vi skulle lära oss massor av varandras tankar och erfarenheter ju! 
 
Ibland tenderar det at snurra lite för mycket i mitt huvud av icke färdigtänkta tankar, funderingar, idéer och saker som är på gång. Och, fastän det mest bara är positiva och härliga funderaringar så kan det blir till stress ändå. Då då hjälper det att skriva ner lite. Jaa, jag borde blogga mer faktiskt.
 
Just nu känns det ganska härligt och bra i mig faktiskt. Eller "faktiskt", vadå, oftast är jag glad och lugn, det ska jag lyckligt medge och ägna dagliga tankar av tacksamhet åt, men just nu är det höst - jag älskar hösten - jag har jättebra schema de närmsta veckorna och dessutom väntar en veckas semester och... yinyogalärarutbildning!
 
Jag är så otroligt motiverad och förväntansfull. Jag måste nog till och med försöka dämpa mina förväntningar så att jag inte blir besviken. Men i mitt huvud kommer jag att träffa fantastiska människor, jättebra lärare och lära mig massor. Dessutom lite höst i den vackra hufvudstaden, jo, det kommer att bli superbra! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej