I över en vecka har jag tänkt att jag ska plocka bort den här bloggen i alla fall temporärt, och bara ha kvar en stängt för tillfället-post. Att det inte har skett beror på lathet. Det är så segt och marigt att plocka fram den här datorn som jag skriver på nu, vänta på att den låångsamt startar upp och... ja, allt sånt. Och under veckan har jag förstås i vanlig ordning arbetat upp en liten bloggmotivation ändå. Ha, den där omvända psykologin.
 
Jag får bara inte till det beträffande vad den här bloggen ska vara bra för. Eller alltså vad den ska handla om. Min gamla Kak-blogg var så enkel för den var liksom bara jag. Men jag vill inte vara så bjussig mer. Jag känner mig fan exposed juh. Jag tänker såhär:
 
- jag vill inte ha en blogg där jag liksom redogör för vad jag har för mig.
- jag vill inte ha en blogg där jag liksom redogör för jag tänker.
 
Mhm, så vad blir kvar då?
 
Äh, nu kör jag en testvecka med ett inlägg om dagen. Det kommer förmodligen att gå åt skogen och sedan kan jag lägga ner.
 
 
.
 
 

Kommentera

Publiceras ej