Jag vet inte riktigt varför bilderna hamnar före bloggrubriken när jag mobilbloggar, men det får jag lösa sedan.
 
Nu är det sovdags inför veckans sista arbetsdag. Jag börjar halv fem vilket inte är optimalt eftersom jag ska ut och äta på kvällen, men det funkar. Jag siktar på en tupplur på eftermiddagen så ska jag nog vara både pigg och glad.
 
Viktigt:
-----
HURRA, HURRA för O'learys och deras oumph-alternativ!
- - ----------
 
Nu finns det alltså flera alternativ att välja på för veggisar, och inget bara fåniga "hälso"-alternativ. Jag skulle tippa på att rätt många som väljer bort kött inte i första hand gör det gör att vara nyttiga utan för att de spyr på köttindustrin. Eller fan, jag vet inte, somliga tenderar ju till att bara tänka på sig själva, men i det här fallet spelar skälet ingen roll, utfallet blir bra. :)
 
Vi ska alltså käka på O´learys. Åh, jag älskar grillmat!
 
Nä, inte skriva mer idag, varva ner och sova!

Kommentera

Publiceras ej