Jag har försökt att posta en bild om dagen på instagram. Det är inte så enkelt alls faktiskt. Många dagar är det ju inget speciellt med, och det behöver inte vara dåligt, men uppslagen för en bild med någon slags tanke bakom haglar inte om man säger så. Det är oftast arbetsdagar då jag inte riktigt har den där kvarten över att vara digital. Visserligen har jag fantastiska motiv varje dag på jobbet, järnvägen är ju HUR snygg som helst även en grå novemberdag; alldeles grafisk, rak och med en massa löften om resor, men... men jaja. Hehe.
 
På instagram heter jag förresten b1b00n om någon är sugen. Jag har en öppen profil så det går bra att snoka utan att följa mig. Snällt va?
 
Okej, men nu måste jag knalla ner i tvättstugan faktiskt. Ha en skön helg och varma kramar på alla hjärtans dag på er allihopa!
 
 

Kommentera

Publiceras ej