Sedan sist har jag bara jobbat och jobbat. Det har blivit lite för många timmar i ett svep faktiskt, sådär så att jag ser fram emot nästa ledighet utifrån perspektivet att jag bara vill vila. Annars brukar jag ju se fram emot fritid för att då kan jag hitta på roliga saker, träffa en vän eller vad som helst. Men nu vill jag bara vara ifred, typ. Fast det kan säkert hända att jag ändrat mig redan i morgon bitti när jag fått sova på saken. En trött Karin är inte helt tillräknelig.
 
Så, i morgon ska jag köra fram och tillbaka till Ludvika massor och även ha lunchrast i Ludvika faktiskt. Jag tänkte mig en lunch på Piren igen. Deras vegomat sist var skitbra, rödbetsbiff med grönsakscouscous. Jag som inte ens gillar couscous, men det var toppen. På kvällen ska jag vara med och assistera yoga. Eller det blir förstås inte så värst hardcore såhär i början, men i morgon tar jag i alla fall mitt allra första steg mot att inte bara utöva yoga utan även ge den vidare. Känns lite magiskt ändå. Vem vet var den här resan bär?
 
Nu: borsta tänder, läsa bok, sova.
 
Vecka sex blev mycket jobb, lite jogg, lite yoga, en himla mysig kväll med soppa och brödbak (alltså guldkanten det ger, jävlar!), ont i knäna (fan!), en jäkla massa snö, kanske lite överansträning i knäna på grund av überambitiöst pre/rehabbande (jag är SÅ dum ibland) och, ja, lite sånt. 
 
Ha en underbar vecka sju nu!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej