Vilken är din bästa egenskap? Jag är snäll. Och jag vill verkligen vara snäll också. Det finns för få snälla människor på den här planeten så jag försöker att förbättra och förädla min snällhet så mycket jag bara kan.

 

Vilken är din sämsta egenskap? Ibland lyssnar jag faktiskt lite dåligt på andra, och det är en jäkligt dålig egenskap. Jag tror det är en reaktion på att jag har lyssnat alldeles för mycket tidigare i mitt liv. Nu vågar jag själv ta lite mer plats, men ibland kanske på någon annans bekostnad?

 

Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vilken person som helst faktiskt för jag kan ingenting om historia men vill gärna veta allt.

 

 Saknar du något? Två visdomständer. Fast dom saknar jag ju inte, det var enbart bra att de försvann. Förresten, ibland kan jag sakna att ha en hund.

 

Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, jag har kommit fram till att det faktiskt är det. Att jag (eller du!) finns till är en av få saker jag finner värt att fira överhuvudtaget.

 

Vad gör dig ledsen? Oj, det är så mycket. Många saker bottnar i egoism. Ja. Egoism gör mig innerligt ledsen.

 

 Vad gör dig glad? Solidaritet. Varma människor som inte tramsar om smågrejer.

 

Har du varit gift eller förlovad? Nej! Jag är starkt emot.

 

Vad ska du göra i helgen? Skära saker med min nyslipade kniv, yoga, jogga, åka till Stockholm och köpa nya springskor, titta på Twin Peaks, läsa, dricka te, lyssna på poddar. (Detta skrevs alltså innan min förra lediga helg, vad jag ska göra den här helgen är oklart).

 

Vad är det knasigaste du gjort? Jaa, fram tills jag var nästan trettio år trodde jag på riktigt att det var viktigt att komma på "vad jag ska bli när jag blir stor". Det är ju inte så konstigt egentligen eftersom hela fukking världen tjatar om detta från det att du ens kan kommunicera. Men jag är ändå arg att jag lät mig påverkas så mycket av det, det har förstört massor ta mig fan!

 

Vad har du för laster? Jag älskar Internet.

 

Vem är din förebild? Jag beundrar engagerade människor och de som är modiga. Inte modiga som att utföra farliga fysiska prestationer, utan de som vågar bryta normer och sprida kärlek.

Kommentera

Publiceras ej