Det här är så himla komiskt! Ser ni soffan och pallen utanför garaget? De ger lite ghettofeeling till huset va? Hehe. Dessa prylar stod där max två timmar innan undertecknad orkade baxa undan dem - snacka om maximal otur för mäklaren som tog bilden just då.
 
Ja, det är alltså en lägenhet till salu i huset på bilden, kolla hemnet eller Fastighetsbyrån, och det är även i detta hus som Moggis har ett stycke lägenhet. Och ett garage, som jag har ockuperat. Skitbra förening så om ni är sugna på en tvåa och lite renoveringsjobb (antar jag, jag är inte så kräsen av mig men en tapetrulle och lite färg behövs, minst) slå en kik!
 
Om någon är sugen på soffan så finns den också kvar. Men i morgon ska jag ringa Kupan så de får hämta den. Supersöt liten bullig sak och det finns även ett svart-grått överdrag för den som inte gillar brun storblommig plysch.

Kommentera

Publiceras ej